Studentima i zaposlenicima omogućeno je korištenje sljedećih servisa u svrhu osiguravanja kvalitete obrazovanja: Eduroam, Google Apps for Education, Office 365, PlagScan, Loomen i ISVU.

Za autentifikaciju na usluge Eduroam, Loomen, ISVU, PlagScan, e-Građani i mnoge druge koristi se AAI@EduHr sustav CarNet-a. Svi studenti i zaposlenici Veleučilišta Nikola Tesla u Gospiću imaju pravo na svoj elektronički identitet, a time i pristup uslugama.

Sve dodatne informacije možete dobiti slanjem upita na email: mvicic@velegs-nikolatesla.hr ili u radno vrijeme u kabinetu br. 9, te na broju telefona 053/652-312.

Sustav AAI@EduHr je autentikacijski i autorizacijski sustav znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj u kojem svaki pripadnik akademske i istraživačke zajednice u Republici Hrvatskoj na matičnoj ustanovi dobiva svoj AAI@EduHr elektronički identitet, odnosno korisničku oznaku i zaporku.

Korisnički podaci preuzimaju se isključivo osobno u uredu Administratora imenika ili u referadi.

Studentima se AAI@EduHr identiteti dodjeljuju prilikom upisa na studij i ostaju otvoreni sve do odlaska, bilo završetkom ili prekidom studija, zaposlenicima se AAI@EduHr identiteti dodjeljuju prilikom zapošljavanja i ostaju otvoreni sve do prekida radnog odnosa.

Korisnicima se preporuča da pročitaju
Obavijest o privatnosti matične ustanove u sustavu AAI@EduHr

Dodjeljivanje AAI@EduHr identiteta odvija se u skladu sa Naputkom o dodjeljivanju AAI@EduHr elektroničkih identiteta

Osobe koje posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet imaju putem web-sjedišta https://moj.aaiedu.hr  uvid u podatke vezane uz njihov elektronički identitet i način njegovog korištenja. Korisniku su na raspolaganju informacije o  njegovom elektroničkom identitetu, povijest prijava koje je obavio, popis usluga u koje se je prijavljivao te pregled osobnih podataka koji se isporučuju svakoj od tih usluga.


Administrator imenika: Mile Vičić

kontakt: mvicic@velegs-nikolatesla.hr, 053/652-312, kabinet 14 u Gospiću


U prostorima Veleučilišta moguće je koristiti bežičnu mrežu Eduroam,

spajanje i autentifikacija se vrši pomoću AAI@EduHr identiteta.

 

Za spajanje posjetite stranicu installer.eduroam.hr

 

 

Upute za spajanje na uređajima sa instaliranim Windows operacijskim sustavom

Upute za spajanje na uređajima sa instaliranim Android operacijskim sustavom

Upute za spajanje na uređajima sa instaliranim iOS(Apple) operacijskim sustavom

Svim studentima i djelatnicima omogućeno je korištenje G suite aplikacija za obrazovanje, upisom ili zaposlenjem dobivate google račun preko kojeg pristupate adresi elektroničke pošte na domeni velegs-nikolatesla.hr.

Osim Gmail adrese na domeni Veleučilišta dostupan je neograničen prostor za pohranu u oblaku putem usluge Disk

Microsoft Office 365 je skup usluga koje se nalaze u oblaku i pružaju mnoštvo funkcionalnosti, omogućavaju zajednički rad te 1 TB prostora za pohranu dokumenata. Uslugama se pristupa pomoću elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr, a uz to svakom je profesoru, studentu i djelatniku javnih visokih učilišta i javnih znanstvenih instituta omogućena i instalacija alata Office 365 ProPlus na pet računala i pet mobilnih uređaja (tableta, pametnih telefona).

OFFICE 365 (poveznica)

Na poveznici za prijavu upisujete vaš AAI@EduHr identitet, zatim vas stranica automatski preusmjerava na sučelje za AAI autentifikaciju gdje upisujete svoje korisničke podatke i nakon uspješne prijave ulazite u vaš Office365 račun.

Za potrebe provjere autentičnosti pisanih radova MZO je osiguralo licencije za korištenje softvera za provjeru autentičnosti PlagScan.

Licencije omogućuju neograničen broj provjera za svakog od upisanih studenata, a provjeru radova (od seminarskih do završnih i doktorskih) mogu izvršiti nastavnici i studenti, odnosno nenastavno osoblje, sukladno procedurama i potrebama.

Prijava u softver vrši se korištenjem AAI@EduHr elektroničkih identiteta na adresi https://www.plagscan.com/velegs_hr

Upute za korištenje softvera PlagScan

Informacijski sustav visokih učilišta – ISVU projekt Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta pokrenut početkom 2001. godine u sklopu programa informatizacije visokih učilišta u Republici Hrvatskoj.

ISVU je rješenje za usklađenu informatizaciju svih visokih učilišta u Republici Hrvatskoj. To je u prvom redu aplikacija za informatizaciju poslovanja sa studentima na jednom visokom učilištu koja omogućuje uređivanje baze podataka o studentima, nastavnicima, kolegijima, nastavnim planovima, upisima i ispitima. Uz to, aplikacija podržava standardne aktivnosti svakog visokog učilišta, kao što su upisi studenata, prijavljivanje ispita, unos ocjene na ispitu, izdavanje potvrda i uvjerenja te automatski generira zbirne izvještaje.

ISVU je i mrežno orijentiran sustav kojim se može uskladiti rad većeg broja visokih učilišta (npr. svih visokih učilišta nekog sveučilišta ili svih visokih učilišta u RH). Naime, sustav može osigurati jednoznačnu identifikaciju studenata, nastavnika, kolegija, odnosno nastavnih planova te razmjenu podataka između visokih učilišta, npr. u slučaju prelaska studenata ili posuđivanja nastavnika.

Treća razina korištenja ISVU jest grupiranje podataka s većeg broja visokih učilišta, tj. stvaranje skladišta podataka za potrebe sveučilišta ili Ministarstva znanosti i obrazovanja. Uz to, sustav će osigurati stvaranje jedinstvenog portala o visokoj naobrazbi u RH.

Više informacija na poveznici www.isvu.hr

Loomen je sustav za upravljanje učenjem, odnosno programski alat za izradu e-kolegija, održavanje nastave na daljinu i kombinirane nastave uživo i na daljinu.

Loomen je zasnovan na alatu Moodle, programskoj podršci (eng. software) otvorenog koda koji je licenciran i besplatan, što je pridonijelo njegovoj velikoj popularnosti i kontinuiranom  razvoju. Moodle danas predstavlja najpopularniju platformu ove namjene koju koriste brojni korisnici u svijetu.

CARNET u svrhu pružanju podrške održavanju nastave na daljinu i kombinirane nastave osigurava:

  • pohađanje gotovih e-kolegija (virtualnih učionica) i korištenje materijala za samostalno učenje
  • otvaranje praznih tečajeva koje nastavnici sami nadopunjuju sadržajem
  • održavanje nastave na daljinu i kombinirane nastave uživo i na daljinu putem vlastitih e-kolegija
  • podršku korisnicima putem e-adrese loomen@carnet.hr.

Online tečajevi implementirani u sustav za učenje na daljinu Loomen, koji su na raspolaganju korisnicima i koje korisnici sami kreiraju, mogu se koristiti isključivo u obrazovne svrhe.

https://loomen.carnet.hr/

AAIEduHr
Eduroam.hr
G suite for education
office-365-logos
ISVU2